Etsi kierrätyskeskusta hakusanalla
Kierrätysmyymälä Kieppi
Tämä kierrätyskeskus on lopettanut toimintansa, muuttanut uuteen osoitteeseen, tai vaihtanut nimeään. Kierrätyskeskuksen esittelysivu säilyy tässä näkyvillä toistaiseksi sen vuoksi, että myös muut asiakkaat voivat myöhemmin löytää varmistuneen tiedon toiminnan päättymisestä. (Esittelysivua päivitettiin viimeksi keskiviikkona.)
- Paikkakunta: lahti
- Alue: Päijät-Häme
- Nettisivut: Kierrätyskeskuksella ei ole nettisivuja.
- Osoite: Kauppakatu 17, 15500 Lahti
Lopetti toimintansa marraskuussa 2018.
Kierrätysmyymälä Kieppi on Lahty ry:n ylläpitämä kierrätysmyymälä ja kirpputori! Kieppi sijaitsee lahden keskustassa näkyvällä paikalla, ja Kieppiin onkin helppo saapua autolla tai kävellen!
Myymälä on avoinna arkisin kello 10–18 ja lauantaisin 10–16. Sunnuntaisin suljettu.
Kirpputori tarjoaa edullisia kirppispöytiä (29€/vk). Lisäksi Kiepistä löydät 60/40-palvelun, jossa sinun ei tarvitse itse hinnoitella tavaroitasi.
Tule tutustumaan Kiepin palveluihin tai kahville viihtyisään kahvioomme!
Puhelinnumero on 044 705 0450.
- Sivua on katseltu: 28 675 kertaa
- Esittelysivu luotiin: helmikuuta39ap. 2014 (4514 päivää sitten)
- Tiedot päivitettiin: tammikuuta38ip. 2019 (2725 päivää sitten)
- Kestolinkki: kierrätyskeskus.com/kierratyskeskus-holkki#sisalto
- Lyhyt kestolinkki: kierrätyskeskus.com/168
Kierrätyskeskus.com-hakemisto ei vastaa tämän Lahden kierrätyskeskuksen karttakuvan eikä esittelysivun tietojen oikeellisuudesta. Mikäli esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle. Kierrätyskeskuksen aukiolo kannattaa tarkistaa puhelinsoitolla tai sähköpostitse.
Kierrätyskeskukselle annetut mielipiteet:
Petri:
Tässä mielipideosiossa oli aikaisemmin Raimon huhtikuussa 2014 jättämä kommentti, mutta se otettiin pois, sillä kierrätyskeskus on vaihtanut omistajaa ja jatkaa toimintaansa uudella tavalla.
- Kirjoitettu: 27. ä
- Kestolinkki: #
JoniZa:
Niko, samaa kokemusta täällä, kävin vuoden alusta parivkertaa.
Nyt kävin viime viikolla ettimässä pöytää, ja onnistu hienosti.
Naismyyjä(tär) tuli mittanauhan kanssa, sopuhinta saatii sovittua, varas pöydän, tyhjens sen kamoista ja ootti kun soitin varmistuspuhelua. Vähän jouduin ite soutaa ja huopaa kyyytini kanssa, mutta myyjänainen jakso koko ajan hymyillä ja otti varauksen ja maksun :D huumoriaki riitti :D
Jos huonekalui viel tartteen ja keskustassa oon, ni holkista meen kyllä kattoo uuelleen :D
- Kirjoitettu: 14. ä
- Kestolinkki: #
Teemu:
Aukiolot lähiaikoina olleet huonot, vaikee ehtiä ees töiden jälkeen kun nojatuolia metsästäsin.
Tuolia en valitettavasti tällä erää löytänyt.
Myymälä oli yllättävän siisti ja järjestetty. Nuori tyttö neuvoi kaikessa mitä kysyin ja tarkisti kuljetuksen hinnan ripeästi. ja palasi hetken päästä tarkistamaan haluanko tuolin
- Kirjoitettu: 15. ä
- Kestolinkki: #
JohannaRiikka:
Pakko oli mainita lähtiessäni kassalle, että parempaan suuntaan olette selkeästi menneet.
Oli jopa tyylikästä.
Hyvää kevättä kaikille tämän sivun lukijoille
- Kirjoitettu: 18. ä
- Kestolinkki: #
Marita:
Kiitos hyvästä palvelusta!
Löysin liikkeen vasta nyt, mutta tulen asioimaan uudestaan!
Myytävät tavarat olivat houkuttelevasti esillä ja iso plussa siitä. Kokonaisuuksiin oli käytetty aikaa ja värisilmää.
- Kirjoitettu: 21. ä
- Kestolinkki: #
Konttis:
Myymälästä oli helppo löytää tavaroita!
Oikein siistiä ja mukavat tilat.
Palvelu oli ystävällistä ja nopeaa!
- Kirjoitettu: 02. ä
- Kestolinkki: #
JukkaS:
- hyvä ja ystävällinen palvelu
- Arabiat löytyivät kaikki samasta paikasta, oli helppo etsiä
- huoliteltu myymälä
- Kirjoitettu: 07. ä
- Kestolinkki: #
Sofia:
Nimi on tainnut muutua kiepiksi!
Hienot tilat ja hienoa esillepanoa! Mieleeni tuli ehkä jo sisustusmyymälä kierrätyskeskuksen sijasta, ei tuntunut että olisi kierrätyskeskuksessa kävellyt tavaroita etsimässä.
Kaikinpuolin onnistunut reissu!
- Kirjoitettu: 19. ä
- Kestolinkki: #
Leena:
Siis todella hyvä palvelu ja ystävällinen henkilökunta. Tavarat hyvin esillä ja hinnat kohdillaan. Suosittelen käymään :)
- Kirjoitettu: 20. ä
- Kestolinkki: #
Aila Harmaala:
Miten on mahdollista etteivät sinne tukityöllistetyt saa Työvaatteettaita? Kierrätys keskus jossa miltei kaikki tehtävä on vaatteita kuluttavaa ja tekijät ovat oikeasti köyhiä.
- Kirjoitettu: 22. ä
- Kestolinkki: #
Sirkka:
Ok paikka. Henkilökunta juorusi omiaan, eikä kassalla saanut mitään palvelua
- Kirjoitettu: 21. ä
- Kestolinkki: #
Hyvääjoulua:
Kaikinpuolin siisti paikka käydä. Hintataso mielestäni edullinen. Työntekijät voisivat tsempata, ja miettiä asiakkaita viikonlopun kuulumisten sijaan
Hyvää joulua *
- Kirjoitettu: 12. ä
- Kestolinkki: #
Hauskaa syksyä kaikille:
Kaunis kirpputori edullisella vuokralla
Otetaan uusiksi pöytä
- Kirjoitettu: 24. ä
- Kestolinkki: #
IP-osoitteesi löytyy mustalta listalta. Sen on lisännyt sbl.spamhaus.org
Tuoreet mielipiteet
- Joonas Höglund (Recykkeli)
- TT. (Koivukylän kierrätyskeskus)
- Pete (Nextiili)
- Jenny (Nextiili)
- Mika löf (Loviisan kierrätyskeskus)