Etsi kierrätyskeskusta hakusanalla
Nakkilan kierrätyskeskus
Alla näkyvän esittelysivun tiedot, kuten aukioloajat, perustuvat kierrätyskeskusta, tai -myymälää, hoitavan tahon julkaisemiin tietoihin ja niiden aukioloissa voi olla poikkeuksia esimerkiksi pyhäpäivän johdosta. Sen vuoksi on syytä, mikäli nettisivun osoite on ilmoitettu, vilkaista aukiolot myös kierrätyskeskuksen sivuilta. Tässä tapauksessa vaikuttaa siltä, että kierrätyskeskuksella tai -myymälällä on omat kotisivut.
- Paikkakunta: nakkila
- Alue: Satakunta
- Nettisivut: https://nakkila.fi/tekniset-palvelut/jatehuolto/kierratysk…
- Osoite: Satakunnantie 1, 29250 Nakkila
Osoitteessa Satakunnantie 1, jonne sisäänkäynti tapahtuu Mikaelintien kautta, sijaitsevaa kierrätyskeskusta pitää Nakkilan kunnan työpaja.
Kierrätyskeskus on avoinna ma–to kello 10–16 ja perjantaisin 10–15. Suljettu la–su.
Puhelinnumero on 044 747 5826 ja sähköpostiosoite on iina.ella@nakkila.fi.
Nakkilan kierrätyskeskuksessa kierrätetään huonekaluja, vaatteita, astioita ja muita kodin käyttötavaroita, muttei kodinkoneita eikä sähkölaitteita. Tavaroita saa hakea maksutta.
Nettisivujen lisäksi Nakkilan kierrätyskeskuksella on omat Facebook-sivut.
- Sivua on katseltu: 16 200 kertaa
- Esittelysivu luotiin: tammikuuta04ap. 2012 (5269 päivää sitten)
- Tiedot päivitettiin: tammikuuta28ap. 2024 (906 päivää sitten)
- Kestolinkki: kierrätyskeskus.com/nakkilan-kierratyskeskus#sisalto
- Lyhyt kestolinkki: kierrätyskeskus.com/142
Kierrätyskeskus.com-hakemisto ei vastaa tämän Nakkilan kierrätyskeskuksen karttakuvan eikä esittelysivun tietojen oikeellisuudesta. Mikäli esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle. Kierrätyskeskuksen aukiolo kannattaa tarkistaa puhelinsoitolla tai sähköpostitse.
Kierrätyskeskukselle annetut mielipiteet:
Marjut:
Alueen parhaita kierrätyskeskuksia! Laadukasta tavaraa ja mukava henkilökunta.
- Kirjoitettu: 06. ä
- Kestolinkki: #
Tuomo:
Mainio kierrätyskeskus! Helppo löytää tarpeellista ja viedä tarpeetonta.
- Kirjoitettu: 23. ä
- Kestolinkki: #
Heidi:
Epäasiallista käytöstä henkilökuntaan kuuluvalta henkilöltä. Varmasti moni pahoitti mielensä kun kyseinen henkilö pyyhälsi huoneen poikki kovaan ääneen lausuen että on näinä aikoina rahaa ostaa bensaa ja tullaan autolla ruokajonoon, häpeällistä. Ei kyseinen henkilö voi tietää minkälaiset tausta tilanteet muilla ihmisillä on ja mikä heidät on siihen tilanteeseen ajanut. Eihän tuohon aikaan päivästä paikalle pääse kuin työttömät ja eläkeläiset. Jotkut tarvitsevat autoa kun eivät voi muuta kulkuvälinettä käyttää. Itse hän polttaa tupakkaa. Jos minä polttaisin minulla ei olisi varaa autoon joka sekin on kohta jo 20 vuotta vanha.
- Kirjoitettu: 17. ä
- Kestolinkki: #
IP-osoitteesi löytyy mustalta listalta. Sen on lisännyt sbl.spamhaus.org
Tuoreet mielipiteet
- Joonas Höglund (Recykkeli)
- TT. (Koivukylän kierrätyskeskus)
- Pete (Nextiili)
- Jenny (Nextiili)
- Mika löf (Loviisan kierrätyskeskus)