Etsi kierrätyskeskusta hakusanalla
Oulun kierrätyskeskus (Kurkelantie)
Tämä kierrätyskeskus on lopettanut toimintansa, muuttanut uuteen osoitteeseen, tai vaihtanut nimeään. Kierrätyskeskuksen esittelysivu säilyy tässä näkyvillä toistaiseksi sen vuoksi, että myös muut asiakkaat voivat myöhemmin löytää varmistuneen tiedon toiminnan päättymisestä. (Esittelysivua päivitettiin viimeksi perjantaina.)
- Paikkakunta: oulu
- Alue: Pohjois-Pohjanmaa
- Nettisivut: Kierrätyskeskuksella ei ole nettisivuja.
- Osoite: Kurkelantie 2, 90520 Oulu
Päivitetty 2.12.2022: Kierrätyskeskuksen myymälä suljetaan 5.12.2022 alkaen. Viimeinen aukiolopäivä on perjantaina 2.12.2022 klo 10-17. Kierrätyskeskuksen henkilökunta kiittää kaikkia asiakkaita, keskuksessa työllistyneitä ja yhteistyökumppaneita kuluneista vuosista.
Värtössä Kurkelantiellä, vanhalla kasarmialueella, sijaitseva Oulun kierrätyskeskus on normaalisti avoinna ma–pe kello 10–17. Viikonloppuisin suljettu. (Katso poikkeukselliset aukioloajat Oulun kaupungin sivuilta.)
Noutopalvelu on käytettävissä — se noutaa enintään 20 kilometrin päästä hyväkuntoisia tavaroita maksutta. Kierrätyskeskuksen asiakaspalvelun puhelinnumero on 08 558 43966 ja noutopalvelun numero 044 703 3967.
Toppilan kierrätyskeskus on suljettu, eikä siellä vastaanoteta tai myydä tavaraa.
- Sivua on katseltu: 66 555 kertaa
- Esittelysivu luotiin: helmikuuta33ip. 2012 (5235 päivää sitten)
- Tiedot päivitettiin: joulukuuta15ip. 2022 (1302 päivää sitten)
- Kestolinkki: kierrätyskeskus.com/oulun-kierratyskeskus-kurkelantie#sisalto
- Lyhyt kestolinkki: kierrätyskeskus.com/144
Kierrätyskeskus.com-hakemisto ei vastaa tämän Oulun kierrätyskeskuksen karttakuvan eikä esittelysivun tietojen oikeellisuudesta. Mikäli esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle. Kierrätyskeskuksen aukiolo kannattaa tarkistaa puhelinsoitolla tai sähköpostitse.
Kierrätyskeskukselle annetut mielipiteet:
Sami Pitkäaho:
Ostatteko kaikki nämä tavarat?
Tässä on linkki tavaroista.
http://www.nettimarkkina.com/kirpputori/1151985
- Kirjoitettu: 16. ä
- Kestolinkki: #
Eksynyt:
Kierrätyskeskukseen oli vaikea löytää, vaikka näkyykin moottoritieltä. Pitkän harhailun jälkeen päätimme viedä tuotavana olevat tavarat kaatopaikalle..
- Kirjoitettu: 22. ä
- Kestolinkki: #
jenni:
Oulun kierrätyskeskus on auki ma-pe klo 10-17 la-su suljettu. Ei siis ole lauantaisin auki vaikka tiedoissa yllä lukee.
- Kirjoitettu: 25. ä
- Kestolinkki: #
Sarianna Kivimäki:
Voisi olla auki lauantaisin, niin että työssäkäyvät ja perheellisetkin pääsisi paikalle.
- Kirjoitettu: 10. ä
- Kestolinkki: #
Vanhus, raihnainen:
Olen löytönyt käyttökelpoisia huonekaluja.Palvelu ystävällistä.
Kotiin tuonti edullinen.
Jokunen edullinen sarjakuvakin on löytynyt.
Invapaikkaa ei ole, selkeä puute-mutta jos joudun jättämään auton kauas lähden pois ja tulen joku päivä uudelleen. Aikaa on.
Lukemista haen pitkien päivien iloksi mutta,mutta paikalle on pesiytynyt ilmiselviä kirjajoppareita jotka lähes asuvat paikalla.
- Kirjoitettu: 28. ä
- Kestolinkki: #
Mari:
Palvelu oli tympeää ja äijät onnistuivat tekemään kolhuja lattiaan sekä seinään kun tavaroita noudettiin.
- Kirjoitettu: 30. ä
- Kestolinkki: #
Kaisa:
Hyvä muutos tämä pidennetty aukiolo (klo 17 asti). Eikös se ennen ollut neljään? Ei koskaan ehtinyt työssäkäyvänä arkena sinne. Myös lauantaiaukiolo olisi paikallaan! Varmasti olisi vilkkain päivä.
- Kirjoitettu: 07. ä
- Kestolinkki: #
Pirkko Tervo:
Tulin eilen Kierrätyskeskuksen parkkipaikalle purkamaan kirjakuormaa autosta. Hain isoimman ostoskärryn sisältä ja lonin kolme banaanilaatikollista, koska joukossa oli muutama kotiin jäävä muuton jäljiltä.
Luokseni tuli vanha herra, joka kysyi onko sotakirjoja. Epäilin että on yksi tai kaksi. Löysin kirjat ja mies maksoi euron kappaleelta.
Luoksemme tuli todella tuohtunut pomo, joka kysyi mitä teemme. Toimintamme ei ollut sallittua. Kirjat kuuluvat asiakkaille. Mitä jos kaikki alkavat myydä heidän alueellaan tavaraa. Hän totesi vielä, ettei ota kirjoja kierrätyskeskukseen enää minulta. Ja poistui paikalta.
Olin hämmästynyt ja vihainen ja ilmaisin sen. Sanoin, että mielsin olevan yleisellä parkkipaikalla. Uhkasin kirjoittaa Kalevaan.
Jätin kuitenkin kirjakärryn ja paljon muutakin hyvää tavaraa sisälle.
En vieläkään käsitä mistä pohjimmiltaan on kysymys.
Kierrätän nyt pahan mieleni, vaikka yleensä ajattelenkin kierrätyksen olevan iloinen asia.
- Kirjoitettu: 30. ä
- Kestolinkki: #
Petri:
Oho! Kiitos kun kerroit kokemuksestasi asioinnista tuolla kierrätyskeskuksella. Ei kai siinä mitään laitonta ole jos pari kirjaa vaihtaa omistajaa parkkipaikalla… Kärpäsestä härkänen.
- Kirjoitettu: 30. ä
- Kestolinkki: #
Elina:
Palvelu oli ystävällistä, työntekijät auttoivat kantamaan tavarat autosta sisään. Tilat ovat siistit, hinnat kohdillaan.
- Kirjoitettu: 27. ä
- Kestolinkki: #
Taru: :
Hienosti oli tavarat esillä. Olin ekakertaa ja yksi nainen
keräsi kaikki kauniit kukkapurkit koriinsa ja olin itse myös kiinnostunut niistä, tuli ilmoitus liike suljetaan ja nainen käveli liikkeestä vain kaksi kukkapurkkia kädessä, ulko ovella.
Olis reilua ku ihminen keräis vain sitä mitä oikeasti tarvii ja mihin on vara vaikka hinnat ovatkin alhaiset.
- Kirjoitettu: 27. ä
- Kestolinkki: #
Matti Ukkola:
Moi, otetaanko Värtön kierrätyskeskukseen vastaan hyväkuntoisia ja hyviä kirjoja nyt heinäkuussa 2018 ?
- Kirjoitettu: 10. ä
- Kestolinkki: #
Jyrki:
Palvelussa ja paikan löytämisessä ei ole ongelmma. Kierrätyskeskuksen sivulla ei olisi pahitteeksi olla kinkki jonka takaa löytyy tieto, onko keskuksessa sillä kertaa tilaa tuotaville tavaroille tai onko liian täyttä.
- Kirjoitettu: 07. ä
- Kestolinkki: #
Ahkera kierrättäjä:
Olen useasti tuonut kierrätyskeskukseen tavaraa, monesti useamman kassin kerralla, äijät haan mulkoilee, eivätkä yritä edes auttaa vastaanottamalla kasseja. Sitten kun olen puhisten saanut nostettua kaikki kassit pöydälle, tullaan noitä valuvasti madellen noutamaan. Välillä tuntuu, että niissä ukoissa selkärankaa ollenkaan. Äsken toin taas pari kassia pientavaraa, niin lappu pöydän päällä ilmoitusseinällä, että heinäkuussa vastaanotetaan vain mattoja ka huonekaluja tms. Eivät siis ottaneet pientavaraa ollenkaan vastaan. Voin sanoa, että kyrpii kun Kempeleestä asti niitä tulin varta vasten tuomaan.
- Kirjoitettu: 17. ä
- Kestolinkki: #
Teija tavallinen:
Käyn aina silloin tällöin..seuraillut olen kauemmin..välillä niin ihme touhua..taitaa mennä työntekijöiden omiin kontteihin kaikki parhaat..
- Kirjoitettu: 08. ä
- Kestolinkki: #
IP-osoitteesi löytyy mustalta listalta. Sen on lisännyt sbl.spamhaus.org
Tuoreet mielipiteet
- Joonas Höglund (Recykkeli)
- TT. (Koivukylän kierrätyskeskus)
- Pete (Nextiili)
- Jenny (Nextiili)
- Mika löf (Loviisan kierrätyskeskus)